مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-04سياسي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 14 آذر 99


طبق توضیحات اعلام شده توسط نهادهای مسئول هیچ یک از استان های کشور در وضعیت سفید به سر نمی برند و تعداد مبتلایان به کرونا از یک میلیون تن گذشته است.

- آخرین روز اجرای محدودیت های کرونایی امروز (جمعه) در حالی رقم خود که بسیاری از شهرها با خروج از وضعیت قرمز، خود را برای اجرای شرایط و محدویت های جدید کرونایی آماده می کنند، هرچند این بهبود نسبی به معنای پایان راه نیست و مسیر مبارزه با ویروس کرونا همچنان خطرناک و ناهموار است.

اجرای محدودیت های دو هفته ای در فعالیت کسب و کارها و ترددهای شبانه در سراسر کشور و البته بسته به شرایط کرونایی هر شهر و استان، دستاوردهای مثبتی را برای نظام سلامت به همراه داشت که همان نزولی شدن تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کووید 19 بود اما همچنان مسئولان ستادهای استانی مقابله با کرونا نسبت به شکنندگی این آمار هشدار داده و از مردم می خواهند از مهمانی ها، دورهمی ها و هر رفتاری که می تواند سلامت فرد و دیگران را به مخاطره اندازد، پرهیز کنند.

با این همه از فردا - 15 آذرماه - شرایط کاری و فعالیت های روزمره زندگی در مناطق نارنجی کمی سهل تر می شود، برخی مشاغل بجز مشاغل گروه 3 و 4 اجازه بازگشایی می یابند اما از آنجا که یکی از علل همه گیری کرونا برگزاری جشن ها، ختم ها و دورهمی های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 14 آذر 99

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 14 آذر 99