مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-04اقتصادي

بورس در ایران 54 ساله شد/برنامه افزایش ضریب بورس در جامعه


مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران در پیامی به مناسبت 15 آذرماه سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران خواستار افزایش ضریب نفوذ بورس در اقتصاد کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس اوراق بهادار تهران ، علی صحرایی مدیر عامل بورس تهران در پیامی، چهاردهمین سالروز شرکت بورس تهران را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: بورس تهران برای تعالی بازار سرمایه و ارتقای نقش  این شرکت در اقتصاد ملی گام های بلند و استوار بر می دارد.

متن پیام وی در چهاردهمین سالروز تاسیس بورس تهران به این شرح است: شرکت بورس اوراق بهادار تهران با بیش از 53 سال تجربه بورس در ایران براساس قانون جدید بازار سرمایه ، در پانزدهم آذر ماه  1385  تاسیس شد و قدم در راهی پر پیچ و خم گذاشت که چشم انداز آن رسیدن به جایگاه برترین بورس در منطقه و موتور محرک برای رشد اقتصادی کشور است.

سالی که گذشت سایه بیماری کووید 19 بر جامعه جهانی و کشور ما سایه افکند و موجب محدودیت در کسب و کارها شد.

در این پاندمی جهانی،  بورس تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان به فعالیت خود ادامه داد و با ایجاد بستری مناسب طرح ملی سهام عدالت را که مورد توجه عموم جامعه است تحت عنوان سرمایه گذاری های استانی پذیرش و عرضه کرد،  تا با افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه در سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس در ایران 54 ساله شد/برنامه افزایش ضریب بورس در جامعه

بورس در ایران 54 ساله شد/برنامه افزایش ضریب بورس در جامعه