مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-04اقتصادي

جزییات محدودیت های جدید و نحوه فعالیت ادارات در خوزستان


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به خروج اهواز از وضعیت قرمز و چگونگی اعمال محدودیت ها از گفت:در حال حاضر در استان خوزستان 10 شهرستان در وضعیت نارنجی و 17 شهرستان در شرایط زرد قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:شهرستان های اهواز،آبادان،امیدیه،اندیمشک،ایذه،بهبهان،لالی،هفتکل،رامشیر و شوشتر در شرایط نارنجی و شهرستان های آغاجاری، اندیکا،باغملک، باوی،ماهشهر،حمیدیه،خرمشهر،دزفول، دشت آزادگان،رامهرمز،شادگان،شوش،مسجدسلیمان، هندیجان،هویزه،کارون و گتوند در شرایط زرد قرار دارند.

نجاتی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای محدودیت ها به شهرستان هاگفت:در شهرستان های نارنجی،مشاغل گروه های یک و 2 مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه 3 و 4  اجازه فعالیت ندارند.

وی افزود:در شهرستان های زرد نیز مشاغل گروه های یک و 2 و 3 مجاز به فعالیت و مشاغل گروه 4 همچنان تعطیل هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد:در شهرستان های نارنجی ادارات،شرکت های دولتی و خصوصی با یک سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات دهنده ضروری مانند بانک ها باید با 50 درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محدودیت های جدید و نحوه فعالیت ادارات در خوزستان

جزییات محدودیت های جدید و نحوه فعالیت ادارات در خوزستان