مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-04سياسي

شرایطی ایجاد شود که بیمه در ذهن مردم به عنوان یک پناهگاه امن و پشتیبان نهادینه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از شبکه اخبار اقنصادی و دارایی ایران، شادا، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت 13 آذر روز صنعت بیمه در ایران، - وزیر اقتصاد به مناسبت روز ملی بیمه گفت: شرایطی ایجاد شود که بیمه در ذهن مردم به عنوان پناهگاه امن و پشتیبان نهادینه شود.

صنعت بیمه در شرایط سخت، چون تحریم دشمنان، اپیدمی بیماری کرونا و حوادث طبیعی به خوبی نقش آفرین بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از شبکه اخبار اقنصادی و دارایی ایران، شادا، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت 13 آذر روز صنعت بیمه در ایران، پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: باسمه تعالی بیمه به عنوان یک مؤلفه اقتصادی، در اقتصاد کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر چه ضریب نفوذ این صنعت افزایش یابد، اقتصاد کشور مسیر پیشرفت را در بستر مطمئن تری طی خواهد نمود.

صنعت بیمه با طراحی و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه برای واکنش سریع به رویدادهای فردی و گروهی در هنگام بروز زیان های مالی، واگذاری و توزیع ریسک فعالیت ها، حفاظت از سرمایه ها، مشارکت در سیاست های اجتماعی، حفظ و تقویت زنجیره تولید، تزریق سرمایه به اقتصاد ملی، حمایت از ایجاد زیربناهای کشور، تسهیل ابداع و ابتکار و تسهیل تأمین مالی، نقشی بی بدیل در حمایت از اقشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایطی ایجاد شود که بیمه در ذهن مردم به عنوان یک پناهگاه امن و پشتیبان نهادینه شود

شرایطی ایجاد شود که بیمه در ذهن مردم به عنوان یک پناهگاه امن و پشتیبان نهادینه شود