مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-04سياسي

اقدام قضایی حزب الله علیه شایعه پراکنان علیه خود در پرونده انفجار بیروت


حزب الله لبنان از اقدام قضایی علیه شخصیت ها و وب سایت های رسانه ای که آن را به دست داشتن در انفجار بندر بیروت متهم کردند، خبر داد.

- حزب الله لبنان از اقدام قضایی علیه شخصیت ها و وب سایت های رسانه ای که آن را به دست داشتن در انفجار بندر بیروت متهم کردند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، عمار الموسوی، عضو فراکسیون الوفاء للمقاومه بازوی پارلمانی حزب الله لبنان امروز جمعه در سخنانی با اشاره به شایعات بی پایه و اساس منتشر شده علیه این حزب درباره انفجار بیروت اظهار کرد: برای مجازات و پیگیری تمامی کسانی که درباره انفجار بندر بیروت اقدام به شایعه پراکنی و نسبت دادن اتهامات دروغین به حزب الله کردند، پرونده قضایی تشکیل داده ایم.

وی در این باره گفت: ما درحال حاضر علیه فارس سعید ، نماینده سابق پارلمان و وبسایت القوات اللبنانیه شکایت کرده ایم و پرونده های دیگری نیز وجود دارد که ما در حال کار بر روی آنها هستیم تا آنها را به دادگاه ارائه دهیم.

الموسوی ادامه داد: ما به شکایت از افراد و طرف های جدید ادامه می دهیم و پرونده های مستندی قانونی را علیه کسانی تهیه می کنیم که به صلح مدنی آسیب وارد می کنند و ما می خواهیم که دستگاه قضایی لبنان این وظیفه را برعهده بگیرد، چراکه مسئول حفظ اعتبار و وجهه مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام قضایی حزب الله علیه شایعه پراکنان علیه خود در پرونده انفجار بیروت

اقدام قضایی حزب الله علیه شایعه پراکنان علیه خود در پرونده انفجار بیروت