مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-04اقتصادي

کمک 6 میلیون دلاری بانک جهانی به تاجیکستان


با تصمیم هیأت مدیره بانک جهانی، تاجیکستان برای نوسازی ساختارهای مدیریت مالی دولتی این کشور، 6 میلیون دلار کمک بلاعوض دریافت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، هیأت مدیره بانک جهانی سندی را در مورد تخصیص کمک بلاعضو 6 میلیون دلار به تاجیکستان برای نوسازی ساختارهای مدیریت مالی دولتی تصویب کرد.

بودجه این پروژه از سوی انجمن توسعه بین المللی و با هدف حمایت از تلاش های تاجیکستان برای افزایش کارایی، پاسخگویی و  بسیار مهم است، صورت می گیرد.

بنابر سخنان یان پیتر آلترس  نماینده دائم بانک جهانی در تاجیکستان، سیستم موثر مدیریت مالی دولتی توانایی دولت را در ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان افزایش داده و منابع را به طور موثر و کارآمد به سمت نیازهای اولویت دار مانند بهداشت، آموزش و کاهش فقر هدایت می کند.

وی تاکید کرد: به ویژه با توجه به کاهش درآمد بودجه ناشی از بحران، یک سیستم قوی مدیریت مالی دولتی ابزار ضروری سیاست برای توزیع کارآمد منابع کمیاب است و به سیاست گذاران و شهروندان اجازه می دهد تا در مورد چگونگی استفاده از منابع بودجه برای تامین نیاز های روزافزون اطلاعات کامل به دست آورند.

استراتژیک ملی توسعه تاجیکستان تا سال 2030 متمکرز به ایجاد سیستم کارآمد مدیریت دولتی به عنوان اساسی برای توسعه پایدار اقتصادی و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 6 میلیون دلاری بانک جهانی به تاجیکستان

کمک 6 میلیون دلاری بانک جهانی به تاجیکستان