موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-04سياسي

فارس می تواند قطب صنعت هوایی جنوب کشور باشد


رییس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به سابقه درخشان استان در صنعت دفاعی و هوایی گفت: فارس می تواند به کمک ظرفیت های وزارت دفاع، قطب هوایی جنوب کشور باشد.

- ابراهیم عزیزی در نشست مشترک با مسئولان وزارت دفاع و استاندار فارس با اشاره به قابلیت های استان در صنعت دفاعی و هوایی، گفت: استان فارس با وجود نیروهای توانمند و ظرفیت های خوب در حوزه دفاعی و هوایی، در صورت حمایت وزارت دفاع می تواند یک الگوی کم نظیر در جنوب کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده شیراز و زرقان در مجلس، عزیزی با اشاره به واحدهای موفق در ایت عرصه همچون کیمیا افزار و .

گفت: امروز کیمیا افزار با مدیریت جهادی یک انسان خلاق و خوش فکر، 39هزار قطعه تحریمی را تولید می کند که در نوع خود بی نظیر است و باید به این ظرفیت های بزرگ توجه ویژه شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه مجموعه مدیران فارس در تمام قوا برای رشد صنعتی استان انگیزه های بسیاری دارند، افزود: امروز در استان فارس برای کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری باشند، هیچ مانعی وجود ندارد.

عزیزی خواستار عملیاتی شدن سریع توافقات شد و گفت: انتظار می رود توافقات این جلسات هر چه زودتر عملیاتی شده تا با یک شتاب منطقی، رشد صنعتی استان را به پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس می تواند قطب صنعت هوایی جنوب کشور باشد

فارس می تواند قطب صنعت هوایی جنوب کشور باشد