مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-04سياسي

ضربه ها و پیمان شکنی های دشمنان باید مقابله به مثل شود


ضربه ها و پیمان شکنی های دشمنان باید مقابله به مثل شود و اگر دشمن پیمان شکنی کرد، نباید خود را ملزم به پیمان با او بدانیم.

- یزدـ امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: ضربه ها و پیمان شکنی های دشمنان باید مقابله به مثل شود و اگر دشمن پیمان شکنی کرد، نباید خود را ملزم به پیمان با او بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در پیام جمعه این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده اظهار داشت: این شهید بزرگوار در عرصه های هسته ای و دفاعی توانست با همکاران خود قدرت دفاعی کشور را در راستای تامین امنیت و پیشرفت نظام اسلامی افزایش دهد.

وی ضمن محکوم کردن این حرکت و مطالبه جدی از مسئولان برای جبران آن و با قطع نظر از جایگاه رفیع شهادت و شهیدان راه خدا، عنوان کرد: مسئولان این حرکت دشمنان را به شکل جدی پاسخ دهند.

مدرسی با تاکید بر اینکه افزایش قدرت علمی در هر جامعه ای عامل توانمندسازی است، افزود: جامعه اسلامی اگر بخواهد به عزت و پیشرفت دست پیدا کند باید به علم، امنیت و اقتصاد خود توجه داشته باشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: این ضربه ها و آسیب ها از جانب دشمن که به طور قطع سرویس های جاسوسی غرب و اسراییل با همدستی منافقین داخلی در آن دخیل بوده اند، نباید ما را از ادامه راه باز دارد و یا باعث انفعال و شکست روحی و سازش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه ها و پیمان شکنی های دشمنان باید مقابله به مثل شود

ضربه ها و پیمان شکنی های دشمنان باید مقابله به مثل شود