مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-04سياسي

کشور در تمام امور علمی و تولیدی نیازمند حرکت جهادی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اکنون کشور ما در تمام زمینه های علمی، تولیدی و صنعتی نیازمند حرکت جهادی است و جوانان در این مسیر امثال شهید فخری زاده را الگو قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های مکتوب نمازجمعه یزد با اشاره به روایاتی از امام حسین(ع) مبنی بر اینکه عده ای از مردم در این دنیا از حرکات خود برای دنیا و آخرتشان سود می برند و عده ای نیز در مسیر خسران عقبی حرکت می کنند، اظهار داشت: توصیه امام حسین(ع) بهره بردن از عمر و ذخیره توشه برای آخرت است و بهترین ذخیره آخرت را تقوا می دانند.

وی همچنین با اشاره به روایت دیگری از امام حسین(ع) افزود: دنیا دار سبقت است اما باید تلاش کنید در این مسابقه، در خوبی ها با یکدیگر رقابت داشته باشید و مبادا که مسابقه ها در مسیر جنگ و جدال باشد و از عمر خود کسب غنیمت کنید.

امام جمعه یزد عنوان کرد: نباید در انجام کار نیک تاخیر ایجاد شود زیرا در بسیاری از امور اگر تاخیر بیفتد، اثر آن از بین می رود.

وی با تاکید بر اینکه باید در مسیر رشد علم، خودکفایی و توسعه عجله داشته باشیم، بیان کرد: باید تلاش کنیم هدف را مشخص و به سرعت به سمت آن حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور در تمام امور علمی و تولیدی نیازمند حرکت جهادی است

کشور در تمام امور علمی و تولیدی نیازمند حرکت جهادی است