مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-04سياسي

سهل انگاری در محدودیت ها باعث اوج کرونا می شود / دولت از کم درآمدها باید حمایت کند


نماینده مردم بجنورد در مجلس با تاکید بر لزوم حمایت دولت از اقشار کم درآمد گفت: هرگونه قصور و سهل انگاری باعث گل خوردن از کرونا در دقیقه 90 می شود و محدودیت هایی که اعمال شده باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی سیدمحمد پاکمهر به موفقیت آمیز بودن اجرای محدودیت های کرونایی اشاره و اظهار کرد: نتایج حاصل از اجرای محدودیت های اخیر مثبت بوده و در صورت تداوم مثبت تر هم خواهد شد اما هرگونه قصور و سهل انگاری در این برهه زمانی باعث گل خوردن از کرونا در دقیقه 90 می شود؛ محدودیت هایی که اعمال شده در راستای سیاست های بهداشت محور بوده و باید جدی گرفته شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس بابیان اینکه رویکرد بهداشت محور بر درمان محور مقدم و نسبت به آن کم هزینه تر و مؤثرتر است، افزود: اقدامات اخیر و اجرای محدودیت ها نتیجه بسیار خوبی داشته اما اثربخشی آن زمانی تکمیل می شود که در نیمه راه رها نشود و نتایج حاصله از قرنطینه نباید ما را فریب دهد در این صورت است که می توانیم کرونا را مهار و زنجیره انتقال را بشکنیم.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به کاهش آمار مرگ ومیر کرونایی، تأکید کرد: تداوم محدودیت ها و پایبندی مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری در محدودیت ها باعث اوج کرونا می شود / دولت از کم درآمدها باید حمایت کند

سهل انگاری در محدودیت ها باعث اوج کرونا می شود / دولت از کم درآمدها باید حمایت کند