مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-04بين الملل

فرافکنی نتانیاهو در واکنش به ترور شهید فخری زاده


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده و متهم بودن این رژیم در این عملیات، اظهاراتی فرافکنانه را مطرح کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده و متهم بودن این رژیم در این عملیات، اظهاراتی فرافکنانه را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی در اندیشکده هادسن که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد در پاسخ به سوالی در رابطه با متهم کردن رژیم صهیونیستی در ترور محسن فخری زاده از سوی مقامات ایران مدعی شد: آن ها همیشه ما را متهم می کنند، حالا چه درست باشد چه غلط.

وی ادعا کرد: در مورد هرچیزی که در ایران رخ بدهد ما را متهم می کنند و سیاست ثابت ما اقتضا می کند که در مورد چنین مسائلی نظر ندهم بنابراین اکنون این کار را انجام نخواهم داد.

وی در ادامه با تاکید مجدد بر اهمیت مقابله با سیاست های ایران در منطقه ، نسبت به پیامدهای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام هشدار داد.

نتانیاهو در رابطه با خبر سفرش به عربستان و دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی نیز گفت: نباید هر چیزی که در رسانه ها می خوانید را باور کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اظهارات نتانیاهو درحالی است که مقامات رژیم صهیونیستی بارها اشاره ضمنی به دست داشتن این رژیم در ترور محسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرافکنی نتانیاهو در واکنش به ترور شهید فخری زاده

فرافکنی نتانیاهو در واکنش به ترور شهید فخری زاده