مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-04اقتصادي

طراحی بیمارستان 64 تختخوابی در شهر جدید هشتگرد


مدیرعامل شهرجدید هشتگرد با بیان اینکه افزایش سرانه های درمانی شهر جدید از مطالبه به حق شهروندان است، گفت: طراحی بیمارستان 64 تختخوابی در این منطقه در دست اجرا است.

- مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: بیمارستان 96 تختخوابی شهرجدید هشتگرد از سال 1390  با 9 درصد پیشرفت فیزیکی جهت بهبود روند ساخت،  تحویل مدیریت شهری شده است و در سال 93  توسط شهرداری شهر جدید هشتگرد نسبت به مشارکت با بخش خصوصی اقدام نموده که در حال حاضر بنای ساختمان به 15000 متر مربع در سه طبقه نیمه کاره متوقف شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه افزایش سرانه های درمانی از مطالبات بحق شهروندان است، افزود: به جهت طولانی شدن روند قانونی تعیین تکلیف شریک شهرداری در پروژه بیمارستان 96 تختخوابی و با حمایت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، زمینی جهت احداث بیمارستان 64 تخت خوابی در شهرجدید هشتگرد در نظر گرفته شده است.

حق لطفی ادامه داد: این بیمارستان توسط شرکت عمران شهرجدید، احداث و بر اساس مذاکرات انجام شده، دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز تجهیز بیمارستان را بر عهده خواهد گرفت که مراحل طراحی آن در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی بیمارستان 64 تختخوابی در شهر جدید هشتگرد

طراحی بیمارستان 64 تختخوابی در شهر جدید هشتگرد