مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-04ورزشي

تمجید باشگاه شیمیدر از افتخارآفرینی های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار


باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر به مناسبت روز جهانی معلولین از تیم پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین قم یعنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر تمجید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار تیمی است که توانسته در یک دهه اخیر افتخارات و عناوین متعددی را از میادین داخلی و بین المللی برای ورزش جانبازان و معلولین قم به ارمغان بیاورد، تیمی که در سال های اخیر با حمایت باشگاه شیمیدر در لیگ کشور به میدان می رود.

ایثار شیمیدر قم در سال 1396 قهرمان لیگ دسته دوم ایران شد و در سال 1397 به عنوان نخست و مقام قهرمانی مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران دست یافت و مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه های کشور را به دست آورد، تیمی که با حمایت باشگاه شیمیدر و مدیرعامل خیّر و ورزش دوست این باشگاه یعنی هنریک درغوکاسیان، در لیگ برتر سال 1398 به میدان رفت اما این لیگ به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند.

از جمله دستاوردهای شاخص این تیم دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر، دو قهرمانی در لیگ دسته دوم و یک قهرمانی در لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور همراه با یک عنوان سومی از مسابقات بین المللی 2015 اصفهان است که در ویترین افتخارات ایثار به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید باشگاه شیمیدر از افتخارآفرینی های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار

تمجید باشگاه شیمیدر از افتخارآفرینی های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار