مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-04پزشكي

وضعیت افراد مبتلا به ایدز در کرونا: داروهای ART را به هیچ وجه قطع نکنند


از طرفی سه گانه شستشوی دست ها، زدن ماسک و فاصله گذاری فیزیکی که به منظور پیشگیری از ابتلاء به کووید 19 مورد تاکید است، باید با دقت بیشتری در مبتلایان به HIV رعایت شود.

- وضعیت افراد مبتلا به ایدز در کرونا: داروهای ART را به هیچ وجه قطع نکنند از طرفی سه گانه شستشوی دست ها، زدن ماسک و فاصله گذاری فیزیکی که به منظور پیشگیری از ابتلاء به کووید 19 مورد تاکید است، باید با دقت بیشتری در مبتلایان به HIV رعایت شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با مشکلات کرونا ویروس برای افراد مبتلا به اچ آی وی، نکاتی را متذکر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مصطفی علوی مقدم، در خصوص پیگیری درمان بیماران مبتلا به HIV در روزهای کرونایی، گفت: این بیماران داروهای ART را به هیچ وجه نباید قطع کنند و به علت شرایط موجود به اندازه حداقل یک ماه داروها را در منزل در دسترس داشته باشند تا کمتر به مراکز مراجعه کنند.

البته مراکز بهداشت نیز باید هماهنگی های لازم را انجام دهد.

این بیماران باید از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی خودداری و در موارد غیر اورژانسی از طریق تله مدیسین و تله ویزیت برای گرفتن مشاوره پزشکی استفاده کنند.

وی ادامه داد: از طرفی سه گانه شستشوی دست ها، زدن ماسک و فاصله گذاری فیزیکی که به منظور پیشگیری از ابتلاء به کووید 19 مورد تاکید است، باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت افراد مبتلا به ایدز در کرونا: داروهای ART را به هیچ وجه قطع نکنند

وضعیت افراد مبتلا به ایدز در کرونا: داروهای ART را به هیچ وجه قطع نکنند