مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-04سياسي

ایران از برکت خون شهید فخری زاده ها در عرصه های علمی دنیا نقش آفرین است


جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی ،فداکاری ملت شریف ایران و فرزندان راستین امام و رهبری و به برکت خون شهید فخری زاده ها و قاسم سلیمانی ها در بسیاری از عرصه های علمی در دنیا نقش اول را ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم،  حجت الاسلام سید حسن اکبری ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند نخبه هسته ای شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: این شهید بزرگوار از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که از فکری روشن و بسیار خلاق  برخوردار بود.

وی ادامه داد: شهید فخری زاده یک شخصیت فکری  و اندیشمند و همچنین اهل فلسفه و عرفان بود که دغدغه فرهنگی و ویژگی مذهبی خود را با مهارت و تخصص علمی تلفیق کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با اشاره به محبوبیت  شهید فخری زاده در جامعه علمی کشور گفت: این شهید بزرگوار بسیار مطرح و مورد احترام تمام دانشمندان نظام و حتی مورد توجه جامعه علمی بیگانه بود.

اکبری در پاسخ به این سوال که چرا دشمن دست به این گونه اقدامات غیر انسانی می زند اظهار کرد: دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار در حال غرق شدن و فروپاشی است و اسراییل فرزند  آمریکا از فروپاشی استکبار جهانی احساس خطر کرده است و از این رو با روح استکباری و درنده خویی که دولت صهیونیست دارد اینگونه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از برکت خون شهید فخری زاده ها در عرصه های علمی دنیا نقش آفرین است

ایران از برکت خون شهید فخری زاده ها در عرصه های علمی دنیا نقش آفرین است