مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-04دانش

دانشگاه پیام نور خوزستان: برای حذف درس، با دانشجو همکاری می شود


معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: برای حذف کردن درس، معمولا با دانشجو همکاری می شود از جمله اینکه دانشجو می تواند در امتحان آن درس شرکت نکند و نمره ای هم در نظر گرفته نمی شود.

- دانشگاه پیام نور خوزستان: برای حذف درس، با دانشجو همکاری می شود ایسنا/خوزستان معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: برای حذف کردن درس، معمولا با دانشجو همکاری می شود از جمله اینکه دانشجو می تواند در امتحان آن درس شرکت نکند و نمره ای هم در نظر گرفته نمی شود.

مجتبی مروج در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به درخواست دانشجویان این دانشگاه از ایسنا برای پیگیری موضوع جابه جایی زمان حذف و اضافه، اظهار کرد: متاسفانه شرایط کرونا باعث به تاخیر افتادن جذب دانشجوی جدید شد؛ ما نمی دانستیم که قرار است نتایج چه زمانی اعلام شود اما عمده پذیرش دانشجویان پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی بود.

ما این دانشجویان را ملاک کار خود قرار دادیم چراکه تعداد دانشجویان پذیرفته شده بدون آزمون، بیش از دانشجویان پذیرفته شده با آزمون است.

وی افزود: با توجه به اینکه معلوم نیست امتحانات پایان ترم چگونه و چه زمانی پایان می یابد، ناچار بودیم زمان بندی تقویم آموزشی دانشگاه را رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور خوزستان: برای حذف درس، با دانشجو همکاری می شود

دانشگاه پیام نور خوزستان: برای حذف درس، با دانشجو همکاری می شود