مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-04سياسي

تدوین شناسنامه مشکلات مناطق محروم در مجلس


رییس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای کمتر توسعه یافته مجلس از تدوین شناسنامه مشکلات مناطق محروم حوزه های انتخابیه در این فراکسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدعلی موسوی با اشاره به اقدامات فراکسیون مناطق محروم و شهرهای کمتر توسعه یافته مجلس  اظهار داشت: با توجه به محرومیت های بسیاری که در مناطق مختلف کشور وجود دارد چند برنامه بسیار مهم در دستور کار فراکسیون قرار دارد، یکی از آنها ارائه شناسنامه جامع برای مناطق محروم کشور توسط نمایندگان مجلس است، بدین صورت که هر نماینده، مناطق محروم حوزه انتخابیه خود را شناسایی و از آن شناسنامه ای با سه آیتم اساسی طراحی و ارائه می کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تصریح کرد: نمایندگان مجلس شناسنامه ای از مشکلات مناطق محروم حوزه انتخابیه خود تهیه می کنند که در آن نوع محرومیت، پتانسیل بالقوه و  نقاط قوت منطقه مورد توجه قرار می گیرد تا برای رفع موانع و تقویت ضعف ها در فراکسیون مناطق محروم و شهرهای کمتر توسعه یافته مجلس گام های موثری برداشته شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه توسعه متوازن از موضوعات بسیار مهمی است که در مجلس و به ویژه فراکسیون مناطق محروم قابل پیگیری است، تصریح کرد: نمایندگان می توانند طرح هایی را در این فراکسیون تهیه و به صحن ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین شناسنامه مشکلات مناطق محروم در مجلس

تدوین شناسنامه مشکلات مناطق محروم در مجلس