مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-04سياسي

ابتکار یک هیأت در دوران کرونایی


بهنود منیعی، مسئول هیأت ثامن الائمه تهران با اشاره به برنامه های این هیأت در ایام کرونایی اظهار داشت: از پایان ماه صفر با تشدید شرایط کرونایی کشور، - مسئول هیأت ثامن الائمه تهران گفت: این هیأت باتوجه به شرایط کرونایی کشور و برای خاموش نماندن چراغ هیأت، برنامه مجازی هفتگی را با رویکرد توجه به خانواده ها در نظر گرفته است.

بهنود منیعی، مسئول هیأت ثامن الائمه تهران با اشاره به برنامه های این هیأت در ایام مقام معظم رهبری مبنی بر پرداختن هیأت ها به موضوع خانواده، تصمیم گرفتیم موضوع منبر جلسات را به این امر اختصاص دهیم، گفت: هیأت ثامن الائمه در شرق تهران هر هفته یکشنبه ها، جلسات مستمر هفتگی داشت، اما به دلیل کرونا، این جلسات را به فضای مجازی بردیم.

منیعی اضافه کرد: براین اساس هر هفته یکشنبه ها از ساعت 19 تا 19:45 جلسه سخنرانی و مداحی به صورت پخش زنده برگزار می شود که در آن به مدت نیم ساعت حجت الاسلام خدامی با موضوع وصف خانواده از منظر حدیث شریف کساء سخنرانی می کند و پس از آن سیدعبدالهادی وطنی مداحی می کند.

مسئول هیأت ثامن الائمه(ع) گفت: این برنامه برای آن تشکیل شد تا چراغ هیأت خاموش نباشد و بتوانیم از این طریق برای خانواده های خوراک معنوی تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار یک هیأت در دوران کرونایی

ابتکار یک هیأت در دوران کرونایی