مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-04سياسي

دستگاه های اطلاعاتی پیگیر شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده باشند


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای شناسایی عوامل این ترور تلاش کنند تا انتقام خون این شهید گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز این شهید بزرگوار به عنوان یک سرمایه ارزشمند نام بردند و شهادت بهترین پاداش برای این افراد است که در راه خدا جهاد می کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی عنوان کرد: در پاسخ به این پرسش که چرا شهید فخری زاده یکی از هدف های مهم اسراییل و استکبار بود باید گفت در طول سال های گذشته توانمندی های ایران و جهش های علمی در صنایع دفاعی و موشکی مورد هدف دشمنان کشور بوده است و در سال های گذشته بنا بر اظهارات مقام های امنیتی اسراییل ترور این دانشمند برجسته را چندین بار اعلام کردند و این مسائل پر رنگ بودن نقش این شهید والامقام را در شرایط کشور نشان می دهد.

کریمی عنوان کرد: در این ماه ها افرادی وجود داشتند که ترور این شهید اتفاق افتد و تلاش برای انجام این ترور خود مسأله ای قابل تأمل است.

وی گفت: ترور شهید فخری زاده نشان از برنامه ریزی دقیق و جدید نسبت به ترور سایر دانشمندان است و یک عملیات مدبرانه دارای برنامه ریزی و دقت اجرا را نشان می دهد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گذشته ترور دانشمندان هسته ای توسط اسراییل و مزدوران آن انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اطلاعاتی پیگیر شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده باشند

دستگاه های اطلاعاتی پیگیر شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده باشند