مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-04سياسي

خاکریز هسته ای بشکند، دشمن طمع می کند/بند 5 برجام، دلیل انفجار در نطنز شد


نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی گفت: بند 5 برجام، هسته ای را در نطنز متمرکز کرد و بعد دشمن آنجا را منفجر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی در مراسم بزرگداشت دانشمند شهید محسن فخری زاده، که به میزبانی بسیج اساتید پنج دانشگاه بزرگ تهران با حضور صدها استاد دانشگاه برگزار شد، گفت: انقلاب علمی، جهت علم را از سمت منافع مستکبران به سوی منافع توده های مستضعف تغییر داد و به جای ایجاد ناامنی، موجبات تامین امنیت برای ملت ها را فراهم کرد.

انقلاب علمی یعنی قیام دانشمندان با ایمان در برابر انحصار و انحراف علم.

وی افزود: شاید در چنین جلسه ای که برای بزرگداشت این شهید بزرگوار برگزار می شود، این پرسش، پرسش مهمی باشد که چرا در جهان امروز با این همه ادعا درباره آزادی، تمدن و… دانشمندان هدف تروریست ها قرار می گیرند.

نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی با بیان اینکه مردم ما و مردم دنیا با تناقض هایی که بین شعارها و رفتارهای غرب هست، آشنا هستند، گفت: کسانی که شعار بازار آزاد آن ها گوش فلک را کرد کرده است، اگر در آن سوی جهان، دو نفر بخواهند تراکنش بانکی انجام دهند، میگویند این کار باید با موافقت آن ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکریز هسته ای بشکند، دشمن طمع می کند/بند 5 برجام، دلیل انفجار در نطنز شد

خاکریز هسته ای بشکند، دشمن طمع می کند/بند 5 برجام، دلیل انفجار در نطنز شد