مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-04فناوري

نرم افزار حافظان سلامت محله در اختیار تیم های مراقب سلامت خانوار قرار گرفت


معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به طراحی نرم افزار حافظان سلامت محله از سوی واحد فناوری و اطلاعات مرکز بهداشت استان، گفت: این نرم افزار با بیش از 2 هزار نام کاربری و رمز عبور در اختیار تیم های مراقب سلامت خانوار قرار گرفته است.

- ایسنا/اصفهان معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به طراحی نرم افزار حافظان سلامت محله از سوی واحد فناوری و اطلاعات مرکز بهداشت استان، گفت: این نرم افزار با بیش از 2 هزار نام کاربری و رمز عبور در اختیار تیم های مراقب سلامت خانوار قرار گرفته است.

دکتر مصطفی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قابلیت های نرم افزار حافظان سلامت محله، اظهار کرد: این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تبلت، گوشی هوشمند و کامپیوتر را دارد.

وی با بیان اینکه در این نرم افزار با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار، درصورتی که سرپرست یا اعضای خانواده طی 15 روز گذشته به کووید19 مبتلا بوده باشند برای کاربر مشخص می شود، افزود: با این اطلاعات در مراجعه به منازل، از حضور فرد مبتلا در منزل و رعایت قرنطینه و پروتکل های بهداشتی اطمینان حاصل می شود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان تاکید کرد: تمام مشخصات موارد مشکوک از طریق تبادل اطلاعات با داشبورد مدیریتی می تواند روی میز کار مراقبان سلامت قرار گیرد تا با پیگیری های پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار حافظان سلامت محله در اختیار تیم های مراقب سلامت خانوار قرار گرفت

نرم افزار حافظان سلامت محله در اختیار تیم های مراقب سلامت خانوار قرار گرفت