مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-04پزشكي

کاهش آمار کودکان مبتلا به کووید 19 در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کاهش قابل توجه آمار کودکان مبتلا به کووید 19 در مناطق زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر شاپور بدیعی اظهار کرد: از ابتدای بحران کرونا تاکنون یکی از مراکز درمانی فعال در امر بیماران کرونایی بیمارستان اکبر بوده که خدمات رسانی به کودکان مبتلا به کووید 19 را دارد و بخش های مختلف این بیمارستان جهت خدمت رسانی به کودکان فعال است.

وی افزود: تمامی بخش های بیمارستان اکبر مجهز است و خوشبختانه نه تنها هیچ کمبودی به لحاظ تخت، تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی نداریم، بلکه کاهش قابل توجه آمار کودکان مبتلا به کووید 19 را داشته ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از والدین می خواهیم که هیچگونه نگرانی به خود راه ندهند و فقط مراقبت کامل را از کودکان خود داشته باشند تا در این شرایط بحرانی خطری فرزندانشان را تهدید نکند، خاطرنشان کرد: توصیه مکرر ما بر عدم حضور تمامی گروه های سنی از جمله کودکان در محافل، مجالس، تجمعات و دورهمی ها است، زیرا همواره معتقدیم که پیشگیری بهتر از درمان است.

بدیعی تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر صورت گرفته در بیمارستان اکبر راه اندازی بخش CTSCAN این مرکز درمانی بوده و برنامه بعدی مان هم راه اندازی بخش MRI این بیمارستان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار کودکان مبتلا به کووید 19 در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

کاهش آمار کودکان مبتلا به کووید 19 در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد