مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 21:302020-12-03اقتصادي

راه اندازی اتاق پایش دریافت گندم در لرستان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از راه اندازی اتاق پایش به منظور رصد و کنترل لحظه به لحظه پروسه دریافت گندم از کارخانجات تا تحویل آرد به خبازی ها خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از راه اندازی اتاق پایش به منظور رصد و کنترل لحظه به لحظه پروسه دریافت گندم از کارخانجات تا تحویل آرد به خبازی ها خبر داد.

حجت اله بیرانوند 13 آذرماه، ضمن اعلام راه اندازی اتاق پایش مرتبط با حوزه گندم، آرد ونان، اظهار کرد: اتاق پایش متشکل از کارشناسان دستگاه های ذی ربط است که به سامانه های مرتبط با حوزه گندم آرد ونان دسترسی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: درواقع کارشناسان، پروسه دریافت گندم از کارخانجات تا تحویل آرد به خبازی ها را به طور کامل و جز به جز رصد و کنترل خواهند کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از راه اندازی یک سامانه جدید برای خرید آرد خانه پزی در این استان داد و افزود: ماهیانه 3000 تن آرد جهت مصارف خانه پزی در استان توزیع می شود که در حال حاضر سیستم توزیع این آرد به صورت سنتی است.

بیرانوند خاطرنشان کرد: از دو سال گذشته یک سامانه الکترونیک در این بخش راه اندازی شد که هم اکنون نقاط ضعف این سامانه بررسی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اتاق پایش دریافت گندم در لرستان

راه اندازی اتاق پایش دریافت گندم در لرستان