مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:402020-12-03پزشكي

تنها راه فروکش کردن کرونا همراهی مردم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس در استان به 339 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

- پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 335 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 147 بیمار کرونایی قطعی بوده و 29 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد 17042 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از 282 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، 44 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد، بهمیی و مابقی در سایر شهرستان های استان بود.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: همزمانی کرونا، سرماخوردگی و آنفلوآنزا شرایط سخت و پیچیده ای ایجاد کرده است، بنابراین توجه و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی باید بیش از پیش افزایش یابد.

وی عنوان کرد: تنها راه کاهش آمار مبتلایان و فروکش کردن شیوع بیماری، همراهی مردم با استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در دورهمی ها و اجتماعات، عدم حضور در مکان های شلوغ و پرخطر و فضاهای سربسته و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه فروکش کردن کرونا همراهی مردم است

تنها راه فروکش کردن کرونا همراهی مردم است