مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:302020-12-03سياسي

فرهنگ خدمت رسانی به نیازمندان و معلولان باید همگانی شود


امام جمعه اردکان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر مسئولیت تأکید کرد و گفت: فرهنگ خدمت رسانی به نیازمندان و معلولان باید همگانی شود.

- حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در گفت وگو با خبرنگار فارس از اردکان، ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان، گفت: خدمت به دردمندان، معلولان، خانواده های گرفتار، کودکان معلول و افراد سالمند، توفیق الهی و عبادتی کم نظیر است.

امام جمعه اردکان افزود: یکی از کارهایی که همه مسئولین انجام می دهند خدمت به مردم است و بعد از انجام فرایض و واجبات هیچ عملی نزد خداوند بالاتر از شاد کردن یک مؤمن و انجام کار او نیست.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در عرصه خدمت به معلولین تلاش می کنند، گفت: بعضی از ادارات و نهادهای حمایتی با مردمی سروکار دارند که نیازمند و دردمند هستند و خدمات رسانی این ادارات به صورت ویژه است و توجه به مراجعین نیز باید به صورت ویژه انجام شود.

شاکر در پایان بابیان اینکه فرهنگ خدمت به نیازمندان و معلولان باید همگانی شود، اظهار داشت: برای خدمات رسانی بیشتر به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه باید تعامل و همکاری بیشتری بین مسئولین صورت گیرد تا کارها به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ خدمت رسانی به نیازمندان و معلولان باید همگانی شود

فرهنگ خدمت رسانی به نیازمندان و معلولان باید همگانی شود