مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:202020-12-03سياسي

خنثی سازی تحریم ها تنها راه نجات کشور


مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان تنها راه نجات کشور را خنثی سازی تحریم ها عنوان کرد و گفت: همچنان شاهدیم برخی از دولتی ها همچنان به دنبال مذاکره با دولت بایدن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، روز جمعه شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده درست در سالروز شهادت مجید شهریاری ملت ایران را در شکی عظیم و بزرگ فروبرد.

مردم ایران هنوز داغ شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را از یاد نبردند که یک داغ بزرگ دیگر از جنس شهادت و ترور ناجوانمردانه یکی از دانشمندان هسته ای و یار امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری آحاد ملت را باغمی بزرگ روبه رو کرد.

همین ترور سبب شد تا مردم ایران و گیلان از هر قشر و صنفی با برگزاری تجمعات، انزجار خود را از این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان دهند و یکی از مراس ها عصر امروز در گلزار شهدای رشت با حضور پرشور مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه استکبار همواره به دنبال ضربه زدن به نخبگان علمی و نظامی جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: راه پیشرفت کشور توسعه علمی بوده و در این راه نقش نخبگان و دانشمندان علمی بسیار مهم و تأثیرگذار است لذا استکبار همواره در تلاش برای ضربه زدن و ترور این نخبگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی سازی تحریم ها تنها راه نجات کشور

خنثی سازی تحریم ها تنها راه نجات کشور