مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:202020-12-03اجتماعي

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی در خراسان رضوی ادامه دارد


طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی به مدت دو ماه با تسهیلات ویژه برای آن دسته از موتورسیکلت هایی که از سال 1390 تا پایان 29 اسفند 1398 توقیف شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمیدرضا دهنوی اظهارکرد: ‏برای رفاه حال شهروندان برابر تدابیر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رییس پلیس راهور ناجا برای خدمت رسانی به مردم از مورخ 17 آبان ماه طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی به مدت دو ماه با تسهیلات ویژه برای آن دسته از موتورسیکلت هایی که از سال 1390 تا پایان 29 اسفند 1398 توقیف شده اند، درحال انجام است.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: موتورسیکلت هایی که توقیف شده اند، بدون نیاز به اخذ بیمه، پلاک و گواهینامه فقط با تعهد نامه کتبی ترخیص می شوند.

وی بیان کرد: خلافی یا صورت وضعیت جرائم موتورسیکلت ها شامل جریمه دو برابری نمی شوند و از طرفی مالکان می توانند با طرح تقسیط جرایم بدون پرداخت به صورت یک ساله و تقسیطی جریمه ها را پرداخت کنند.

دهنوی ادامه داد: مالکان و متصرفان می توانند برای ترخیص موتورسیکلت به دفاتر پلیس + 10 در سراسر استان مراجعه نمایند و نسبت به ترخیص اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی در خراسان رضوی ادامه دارد

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی در خراسان رضوی ادامه دارد