مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:102020-12-03سياسي

خدمات رسانی پلیس به مناطق آبگرفته تا بازگشت به شرایط عادی


فرمانده انتظامی استان با اشاره به استمرار خدمات رسانی پلیس به مردم سیل زده تا بازگشت به شرایط عادی، گفت: نیروی انتظامی با روحیه جهادی درکنار مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از اهواز،سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در حاشیه بازدید میدانی از مناطق آبگرفته شهرستان اهواز و ماهشهر، بیان داشت:نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه ذاتی سازمانی خود با روحیه جهادی از لحظات اول با همه ظرفیتی که در اختیار دارد به کمک مردم شریف خوزستان در نقاط در معرض آبگرفتگی این استان شتافت.

وی با اشاره به به کارگیری کارکنان خدوم انتظامی خوزستان در امر خدمات رسانی به شهروندان عزیز،خاطرنشان کرد:همکاران ما با حضور در مناطق آسیب دیده و بهره گیری حداکثری از تمام توان، امکانات و توزیع غذای گرم درحال امداد و خدمات رسانی هستند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه با بسیج امکانات ضمن ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی، تلاش می کنیم تا سریع تر شرایط بازگشت به زندگی عادی مردم در مناطق سیل زده فراهم شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و سایر نهاد ها و دستگاه های دولتی پای کار مردم حضور دارندو با حداکثر توان در خدمت مردم این مناطق هستند.

 صالحی تصریح کرد:نیروی انتظامی با حضور مستمر در صحنه، در تامین و حفظ نظم و امنیت کوشا بوده و با تمام توان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی پلیس به مناطق آبگرفته تا بازگشت به شرایط عادی

خدمات رسانی پلیس به مناطق آبگرفته تا بازگشت به شرایط عادی