مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-03سياسي

هیچ دانش آموزی در استان از آموزش محروم نمانده است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره بِه مشکل نداشتن گوشی همراه و تبلت در مناطق محروم برای بهره مندی از آموزش مجازی گفت: از نسل آینده نباید غافل شویم و این موضوع از نان شب هم واجب تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، فرمانده سپاه استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیر کل دفتر امور اجتماعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسؤولان دستگاه های مرتبط با این طرح، در محل سالن اجتماعات استانداری زنجان بِه صورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره بِه مشکل نداشتن گوشی همراه و تب لت در مناطق محروم برای بهره مندی از آموزش مجازی اظهار داشت: از نسل آینده نباید غافل شویم و این موضوع از نان شب هم واجب تر است.

 آیت الله شیخ علی خاتمی در ادامه از همه دستگاه ها و افراد خیر استان خواست نسبت بِه موضوع تامین گوشی و تب لت برای دانش آموزان و همچنین تهیه ماسک برای نیازمندان مساعدت لازم را داشته باشند.

مشکل تامین گوشی و تبلت دانش آموزان تا پایان ماه جاری رفع شود معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان نیز در این جلسه به لزوم هدایت نذورات به سمت تامین تب لت و گوشی برای دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: تاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموزی در استان از آموزش محروم نمانده است

هیچ دانش آموزی در استان از آموزش محروم نمانده است