مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 18:252020-12-03اقتصادي

پرداخت بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در آستارا


فرماندار شهرستان آستارا از پرداخت 10 میلیارد و 411 میلیون تسهیلات کرونایی به کارفرمایان طرح های تولیدی و صنعتی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، عباس صابر امروز در جلسه کمیسیون کارگران این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: به کارفرمایان یک هزار و 127 طرح تولیدی و خدماتی به میزان 10 میلیارد و 411 میلیون تومان تسهیلات کرونایی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به شناسایی 14 گروه از مشاغل آسیب پذیر کرونایی در سامانه بیمه بیکاری گفت: از زمان شیوع ویروس کووید 19 بالغ بر یک هزار 713 نفر از کارگران متقاضی دریافت بیمه بیکاری بودند که یک هزار و 313 نفر از مشمولین بیمه خود را دریافت کرده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا خواستار حمایت جدی دستگاه های ذی ربط از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان شد و افزود: از آغاز سال جاری تاکنون 6 واحد صنعتی راکد و نیمه راکد در شهرک صنعتی این شهرستان احیا و برای 25 نفر فرصت های جدید شغلی فراهم شده است.

وی عمده مشکلات کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان آستارا را تعدیل نیرو و بیمه بیکاری ناشی از شیوع ویروس کووید 19 عنوان کرد و گفت: درهمین خصوص 210 درخواست به بیمه بیکاری معرفی شده و تمام تلاش دست اندرکاران فرمانداری و دیگر دستگاه های متولی حل مشکلات کارگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در آستارا

پرداخت بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در آستارا