مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 17:302020-12-03سياسي

معلولین مهرورز به صف اهدا کنندگان خون پیوستند


جمعی از معلولین مهرورز و خیرخواه، با حضور در مرکز انتقال خون وصال شیرازی و راه اندازی پویش «اهدای خون، قطره های توانا»، به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند.

- جمعی از معلولین مهرورز و خیرخواه، با حضور در مرکز انتقال خون وصال شیرازی و راه اندازی پویش اهدای خون، قطره های توانا ، به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنج شنبه سیزدهم آذر 1399 و به بهانه روز جهانی افراد داری معلولیت جسمی، تعدادی از معلولین دلسوز، ایثارگر و نوعدوست به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.

مجید مسلمی معاون اهداکنندگان انتقال خون استان تهران، با تقدیر از دلسوزی متعهدانه قشر فرهیخته معلولین نسبت به کمک برای نجات جان بیماران، گفت: حضور معلولین در کنار دیگر اقشار جامعه، تصویری زیبا از همدلی متعهدانه و وفادارانه برای نجات جان بیماران و زندگی بخشیدن به همنوع را به تصویر کشید.

وی ادامه داد: پویش اهدای خون، قطره های توانا واقعاً کار زیبایی بود و این که معلولین به عنوان یک قشر فعال، پویا و دارای انگیزه های اجتماعی بالا، همیشه در موقعیت های مختلف و حرکت های خیرخواهانه، نقش پر رنگی داشته اند، قابل ستایش است و امیدواریم شرایط حضور این عزیزان در اماکن و معابر فراهم باشد که بتوانند بیش از همیشه شاهد حضورشان در مشارکت های اجتماعی باشیم و می خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولین مهرورز به صف اهدا کنندگان خون پیوستند

معلولین مهرورز به صف اهدا کنندگان خون پیوستند