مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 17:302020-12-03اجتماعي

جمعه ها مدرسه تلویزیونی دایر است/ برنامه درسی 14 آذر دانش آموزان


برنامه درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که فردا 14 آذر از شبکه های آموزش، چهار و قرآن و معارف اسلامی پخش می شود، اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، پای کرونا که به کشورمان باز شد، زندگی همه مردم را تحت تأثیر قرار داد؛ از بیماری و مشکلات ناشی از آن که بگذریم، بر اشتغال و تحصیل و روابط اجتماعی تأثیر گذاشت.

مسؤولان وزارت آموزش و پرورش برای حل مشکل تداوم آموزش، به سمت روش های مختلف آموزش رفتند و آموزش تلویزیونی، آموزش مجازی و توزیع درسنامه را در کنار آموزش حضوری در پیش گرفتند.

آموزش تلویزیونی با عنوان مدرسه تلویزیونی هر روز از 3 شبکه آموزش، چهار و قرآن و معارف اسلامی پخش می شود و نکته حائز اهمیت اینکه در روزهای پنج شنبه و جمعه هم برنامه درسی دارد.

شبکه آموزش:  آموزش درس تربیت بدنی ساعت 7:45تا 8 فنی و حرفه ای و کاردانش: ساعت8  تا 8:30 نقشه کشی آموزش اتو کد - رشته معماری و ساختمان - پایه 10-شاخه کاردانش ساعت8:30 تا 9:00 استاندارد افترافکت- جلسه نهم - رشته تصویر سازی- پایه 12 -شاخه کاردانش  ساعت 9تا9:30 پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی پایان آشنایی با اکسل - رشته  شبکه و نرم افزار رایانه -شاخه  فنی وحرفه ای ابتدایی:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه ها مدرسه تلویزیونی دایر است/ برنامه درسی 14 آذر دانش آموزان

جمعه ها مدرسه تلویزیونی دایر است/ برنامه درسی 14 آذر دانش آموزان