مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-03پزشكي

شیب کاهشی تعداد بستری ها و مبتلایان به کرونا در نیشابور


رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: تعداد بستری ها و مبتلایان به کرونا در بیمارستان های این شهرستان شیب کاهشی ملایمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، محسن عظیمی نژاد امشب در نشست خبری در که در سالن جلسات دیالیز نیشابور برگزار شد، اظهارکرد: از شیوع همه گیری کرونا تاکنون، آبان مرگبارترین ماه در نیشابور بود که با منع تردد و اعمال محدودیت دو هفته ای وضعیت قرمز این شهرستان به نارنجی تغییر پیدا کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: نارنجی شدن وضعیت این شهرستان به معنای اتمام همه گیری ویروس کرونا نیست و اگر مردم رعایت نکنند زمستان ما از آبان ماه سیاه تر و مرگبارتر است.

وی با بیان اینکه اگر محدودیت ها اعمال نمی شد، طبق پیش بینی های مجامع علمی میزان مرگ و میر ما به 800 نفر می رسید، بیان کرد: هفته آینده وضعیت نیشابور از قرمز، نارنجی می شود، اما اگر مردم دوباره به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه باشند بنابراین وضعیت شهرستان نیشابور دوباره قرمز می شود.

عظیمی نژاد ادامه داد: با اینکه از هفته آینده وضعیت کرونا در نیشابور نارنجی می شود و تعداد مبتلایان بستری شیب کاهشی ملایمی دارد اما تعداد بستری های آی سی یو این شهرستان هنوز روند کاهشی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب کاهشی تعداد بستری ها و مبتلایان به کرونا در نیشابور

شیب کاهشی تعداد بستری ها و مبتلایان به کرونا در نیشابور