مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 16:552020-12-03سياسي

ادارات عمومی در شهرستان های نارنجی با 50 درصد کارکنان فعالیت کنند


سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: از روز شنبه ادارات در شهرستان های نارنجی با حضور 50درصد کارکنان و در دیگر شهرستان هابا حضور دو سوم کارکنان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار دارند که بر اساس بخشنامه رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه حضور کارکنان و فعالیت ادارات از روز شنبه 1399/9/15 لغایت پایان هفته، در این شهرستان ها ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با 2/3 دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور 50 درصد کارکنان انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به سه شهرستان نارنجی در هرمزگان شامل بندرعباس، حاجی آباد و بستک و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان ها به سایرشهرها ممنوع است.

به گفته ناجی، ممنوعیت تردد شبانه خودروهای مشمول از ساعت 21 الی 4 بامداد در شهرستان های با وضعیت نارنجی و بالای 200 هزار نفر جمعیت استمرار دارد و بر اساس این مصوبه، این ممنوعیت در شهرستان بندرعباس، برقرار است.

وی افزود: سایر شهرستان های استان هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند که در این شهرستان ها کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات عمومی در شهرستان های نارنجی با 50 درصد کارکنان فعالیت کنند

ادارات عمومی در شهرستان های نارنجی با 50 درصد کارکنان فعالیت کنند