مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-03اقتصادي

بخشی از گرانی ها ثمره بی انصافی برخی کسبه است/ بررسی کارشناسانه محصولات تراریخته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با ابراز خرسندی از خودکفایی کشور در برخی زمینه های مربوط به کشاورزی گفت: - آیت الله مکارم شیرازی بخشی از گرانی های افسارگسیخته را نتیجه بی انصافی برخی از کسبه دانست و گفت: برخی کسبه اجناس خود را با نرخ دلار بالا می برند، اما نرخ ارز که پایین آمد، جنس خود را ارزان نمی کنند؛ تا زمانی که جلوی این افراد گرفته نشود اوضاع تغییری نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با ابراز خرسندی از خودکفایی کشور در برخی زمینه های مربوط به کشاورزی گفت: امیدواریم در بخش های باقی مانده نیز به خودکفایی برسیم.

وی با انتقاد از گرانی های اخیر خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان کنونی شده و بر لزوم تدبیر و برنامه ریزی مسؤولان در این راستا تأکید کرد.

آیت الله مکارم شیرازی خواستار بررسی کارشناسانه مسئله محصولات تراریخته در کشور به منظور تبیین مضرات آن شد و در این راستا دستوراتی را خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد.

وی با انتقاد از عدم نظارت در بازار از سوی دولت اظهار کرد: چرا کالا های اساسی با ارز دولتی وارد می شود، اما بر اساس ارز آزاد به فروش می رسد؟ چرا کنترلی در این زمینه از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از گرانی ها ثمره بی انصافی برخی کسبه است/ بررسی کارشناسانه محصولات تراریخته

بخشی از گرانی ها ثمره بی انصافی برخی کسبه است/ بررسی کارشناسانه محصولات تراریخته