مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-03اقتصادي

کردستان در وضعیت هشدار نارنجی/ ادارات با 50 درصد کارکنان فعال خواهند بود


با توجه به قرار گرفتن کلیه شهرهای کردستان در وضعیت هشدار نارنجی، تا اطلاع ثانوی ادارات استان با حضور 50 درصد از کارکنان فعال خواهند بود.

- ایسنا/کردستان با توجه به قرار گرفتن کلیه شهرهای کردستان در وضعیت هشدار نارنجی، تا اطلاع ثانوی ادارات استان با حضور 50 درصد از کارکنان فعال خواهند بود.

دستورالعمل جدید نحوه فعالیت ادارات کردستان با امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، به کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری، در این نامه ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان، کارکنان خدوم دولت و تلاشگران حوزه سلامت که موجب تغییر وضعیت استان از قرمز به نارنجی گردید، قید شده: با استناد به بخشنامه شماره 377575 مورخ 99/9/2 و بند 4 بخشنامه شماره 374899 مورخ 99/8/27 سازمان اداری و استخدامی کشور، نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان، از روز شنبه مورخ 99/9/15 در کلیه شهرستان های استان تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل خواهد بود: 1- ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسؤول (در سطح استان یا ملی) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در وضعیت هشدار نارنجی/ ادارات با 50 درصد کارکنان فعال خواهند بود

کردستان در وضعیت هشدار نارنجی/ ادارات با 50 درصد کارکنان فعال خواهند بود