مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-03اقتصادي

آب و برق روستای پیر خوشاب 2 به زودی تامین خواهد شد


استاندار کرمان از تامین آب و برق روستای پیر خوشاب دو در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند ظهر پنجشنبه در بازدید از رودبار جنوب با اشاره به اینکه این شهرستان مشکلات و مسائل مهمی دارد، بیان داشت: جاده محمد آباد ریگان تا جاسک یکی از مسیرهای استراتژیک برای استان و کشور محسوب می شود که در این خصوص کار شده اما اعتبار سنگین می خواهد و باید در سطح ملی این موضوع را پیگیری کنیم.

وی افزود: با توجه به تخریب های ناشی از سیلاب سال گذشته در شهرستان رودبار هنوز اعتباری در این خصوص به این شهرستان داده نشده اما پیگیر آن هستیم تا بخشی از این مشکلات را مرتفع کنیم.

استاندار کرمان گفت: در برخی از روستاهای رودبار جنوب در حوزه مسائل زیرساختی، آب و برق و واحدهای مسکونی مشکلات وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند که در این راستا بنیاد مسکن و نهادهای دیگر همچون استانداری و فرمانداری پای کار آمده اند و در حال حاضر شاهد ساخت واحدهای مسکونی هستیم.

زینی وند همچنان در بازدید از روستای پیرخوشاب 2 تصریح کرد: در خصوص تأمین برق و رفع مشکلات آن اقداماتی در حال انجام است همچنین در راستای تأمین آب این روستا هم راهکارهایی از جمله تأمین آب از چاه های نزدیک این روستا وجود دارد که در حال بررسی است تا بتوانیم امکانات اولیه را برای ساکنان این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و برق روستای پیر خوشاب 2 به زودی تامین خواهد شد

آب و برق روستای پیر خوشاب 2 به زودی تامین خواهد شد