مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-03دانش

دانشگاه ها ظرفیت تداوم آموزش های غیرحضوری پس از کرونا را دارند


دانشگاههای کشور با بهره گیری از تجربیات آموزش های مجازی این ظرفیت را دارند که پس از برطرف شدن بیماری کرونا بتوانند بخشی از فعالیت هایشان را به صورت غیرحضوری و در قالب آموزش های مجازی ارائه دهند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاههای کشور با بهره گیری از تجربیات آموزش های مجازی این ظرفیت را دارند که پس از برطرف شدن بیماری کرونا بتوانند بخشی از فعالیت هایشان را به صورت غیرحضوری و در قالب آموزش های مجازی ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی با همراهی دکتر علی ربیعی سخنگوی هیئت دولت و دکتر امید رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی ضمن بازدید از بخش های مختلف مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد از جمله بخش اشتغال، آموزش و دانشگاه علمی و کاربردی این مجتمع در نشستی با مدیران، مسئولان و فارغ التحصیلان این مجتمع، با اشاره به سخنان ارائه شده مدیران مجتمع، مدعوین و توان یابان مجتمع، افزود: توان افزایی برای توان یابان و عزیزانی که دارای معلولیت هستند، کار بسیار ارزشمندی است.

به خصوص وقتی در حوزه آموزش دانشگاهی اتفاق می افتد، یک نوع ارتقای توانمندی ها به لحاظ علمی و فنی و فناورانه است.

غلامی روحیه خیراندیشانه افراد را مایه اصلی توفیق این گونه مراکز دانست و ضمن اشاره به سخنان دکتر امید رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها ظرفیت تداوم آموزش های غیرحضوری پس از کرونا را دارند

دانشگاه ها ظرفیت تداوم آموزش های غیرحضوری پس از کرونا را دارند