مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-03اقتصادي

عرضه تخم مرغ به قیمت 14 هزار و 500 تومان در خراسان رضوی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور کنترل قیمت تخم مرغ، عرضه مستقیم آن به قیمت 145 هزار ریال از طریق تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری، - ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور کنترل قیمت تخم مرغ، عرضه مستقیم آن به قیمت 145 هزار ریال از طریق تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، کاسبان امین و بازارهای شهرداری انجام می شود.

علی رسولیان در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی اظهار کرد: قیمت تخم مرغ طی یک ماه اخیر روند افزایشی داشت و به قیمت هر کیلوگرم 180 هزار ریال رسید که باید جلوی گران فروشی این ماده پروتیینی را گرفت و نظارت بر عرضه در این بخش را تشدید کرد.

وی افزود: برای کنترل قیمت تخم مرغ نیز توزیع آن با قیمت مصوب در شبکه منتخب، برخورد قانونی با گران فروشی در سطح عرضه و کنترل بیشتر روی صادرات این محصول موثر خواهد بود.

کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی اختیاری در تعیین قیمت برای مرغ زنده یا گوشت مرغ ندارد اما می تواند قیمت مورد نظر استان را به تهران پیشنهاد کند که آن را بررسی کنند.

رسولیان با تاکید بر عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب در بازار خراسان رضوی عنوان کرد: باید از فروشنده ای که قیمت مصوب 204 هزار ریال را برای هر کیلوگرم مرغ کشتار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه تخم مرغ به قیمت 14 هزار و 500 تومان در خراسان رضوی

عرضه تخم مرغ به قیمت 14 هزار و 500 تومان در خراسان رضوی