مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-03اقتصادي

99 درصد ترازو و نازل های سوخت زنجان استاندارد است


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: 99 درصد ترازو و نازل های سوخت زنجان استاندارد است.

- داود کارگرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان، در  6 ماهه اول سال جاری تعداد یک هزار و 221 آزمون ادواری انجام شده است که از این تعداد بیش از 99 درصد نازل ها مورد قبول واقع شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه کنترل و آزمون نازل های جایگاه های سوخت مایع استان به منظور بررسی صحت عملکرد نازل و جلوگیری از کم فروشی و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان انجام می شود، افزود: نازل های مردود شده پس از تنظیم، مجدداً مورد آزمون قرار می گیرند و  پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد، امکان استفاده مجدد از آنها فراهم می شود.

وی تصریح کرد، بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل ها، طبق برنامه هر 3 ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با همکاری کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انجام می گیرد.

کارگرزاده همچنین از بررسی صحت کارکرد لوازم توزین در استان خبر داد و گفت: به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین سبک مورد استفاده صنوف در داد و ستدهای عمومی، در 6 ماهه اول سال 99، تعداد 2 هزار و 486 وسیله توزین سبک، مورد آزمون قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد ترازو و نازل های سوخت زنجان استاندارد است

99 درصد ترازو و نازل های سوخت زنجان استاندارد است