مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-03پزشكي

انجام اقدامات مقابله ای با کرونا در 1400 محله کردستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از اسفندماه سال گذشته تا کنون 240 اکیپ در یک هزار و 401 محله سطح استان در حوزه مبارزه و پیشگیری کرونا فعالیت داشته اند.

- فرزین رضاعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مقابله با بیماری کرونا در مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت از زمان شیوع کروناویروس تاکنون در استان اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان رکن اساسی جوامع در حال گذار، محرک های توسعه قلمداد می شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و درگیرشدن نهادهای دولتی و حاکمیتی، سازمان های مردم نهاد که متشکل از نخبگان، فرهیختگان و تصمیم سازان جامعه هستند در کنار مدافعان سلامت اقدامات ارزنده ای انجام داده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به تعامل و ارتباط مؤثر دانشگاه با سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت در سال های اخیر گریزی زد و خاطرنشان کرد: در اسفند ماه سال گذشته بر اساس مداخلات اجتماع محور، با برنامه ریزی و نظارت مدیریت سازمان های مردم نهاد، خیرین سلامت دانشگاه و با همکاری مرکز بهداشت سنندج با مشارکت اعضای داوطلب از سازمان های مردم نهاد و دفاتر تسهیل گری اقداماتی صورت گرفته که همواره در حال تداوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اقدامات مقابله ای با کرونا در 1400 محله کردستان

انجام اقدامات مقابله ای با کرونا در 1400 محله کردستان