مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-03اقتصادي

بزرگترین گاوداری صنعتی در شهریار افتتاح شد/اشتغال برای 700 نفر


بزرگترین گاوداری صنعتی با یک هزار میلیارد تومان اعتبار در شهریار و با حضور استاندار تهران افتتاح شد که این پروژه برای 700 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر پنجشنبه با حضور انوشیروان محسنی بندپی، در شهرستان شهریار بزرگترین گاوداری صنعتی گاو شیری 10 هزار راسی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش کلنگ زنی طرح خط انتقال الغدیر 2 به شهر باغستان شهرستان شهریار با اجرای 8 کیلومتر خط انتقال با لوله های 400 و 500 میلیمتری چدن و بازدید از روند اجرای طرح شهرک صنعتی شهریار و بیمارستان در حال ساخت ملارد نیز در برنامه امروز استاندار تهران قرار دارد.

گفتنی است که این واحد تولیدی با مشارکت بخش خصوصی و با اعتبار یک هزار میلیارد تومانی به بهره برداری رسید که در همین راستا و با افتتاح این واحد صنعتی برای 700 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

لازم به ذکر است که طرح خط انتقال الغدیر 2 به شهر باغستان شهرستان شهریار و مخزن تعادلی و مخزن ذخیره 500 متر مکعبی به همراه تأسیسات آن و ایستگاه پمپاژ مخزن 5000 مترمکعبی در زمینی به مساحت 11200 متر احداث می شود که هدف از اجرای این طرح انتقال آب به منظور تأمین آب شرب مورد نیاز مردم با دبی بیش از 100 لیتر بر ثانیه .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین گاوداری صنعتی در شهریار افتتاح شد/اشتغال برای 700 نفر

بزرگترین گاوداری صنعتی در شهریار افتتاح شد/اشتغال برای 700 نفر