مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-03اقتصادي

نظارتی بر قیمت ها در بازار نیست/فرهنگ سازی برای مبارزه با فساد


یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه مبارزه با فساد نیازمند فرهنگ سازی است، ابراز داشت: در این زمینه صدا و سیما موظف است با وزارت جهاد کشاورزی همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح پنجشنبه در دیدار وزیر جهاد کشاورزی با ابراز خرسندی از خودکفایی کشور در برخی زمینه های مربوط به کشاورزی افزود: امیدواریم دربخش های باقی مانده نیز به خودکفایی برسیم.

وی با انتقاد از عدم نظارت در بازار از سوی دولت گفت: چرا کالاهای اساسی با ارز دولتی وارد می شود اما بر اساس ارز آزاد به فروش می رسد؟ چرا کنترلی در این زمینه از سوی دولت صورت نمی گیرد؟ این چه قدرتی است که می تواند در مقابل قانون بایستد؟ این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: وزارت کشاورزی از وزارت خانه هایی است که با زندگی مردم ارتباط بسیاری دارد و هر گونه تغییری در آن، در زندگی مردم تأثیر ایجاد می کند؛ این وزارت خانه باید قوی باشد، دست دلال ها را از واسطه گری قطع کند و متخلفان را شناسایی و به قوه قضاییه تحویل دهد.

وی بخشی از گرانی های افسارگسیخته را نتیجه بی انصافی برخی از کسبه دانست و افزود: برخی کسبه اجناس خود را با نرخ دلار بالا می برند، اما نرخ ارز که پایین آمد، جنس خود را ارزان نمی کنند؛ تا زمانی که جلوی این افراد گرفته نشود اوضاع تغییری نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارتی بر قیمت ها در بازار نیست/فرهنگ سازی برای مبارزه با فساد

نظارتی بر قیمت ها در بازار نیست/فرهنگ سازی برای مبارزه با فساد