مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-03سياسي

ترور دانشمندان کشور، خللی در انگیزه مردم ایجاد نمی کند


دشمن بداند با ترور دانشمندان ایران اسلامی، هیچ خللی در انگیزه و روحیه انقلابی مردم ما ایجاد نخواهد شد.

- حجت الاسلام مهدی آقایی در گفتگو با خبرنگار فارس در مرودشت ضمن محکوم کردن جنایت اخیر استکبار در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: استکبار جهانی، صهونسیت غاصب و کودک کش و نوکران داخلی آنها بدانند، همان گونه که امام فرمودند بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود الحمدالله تاکنون هم این شعار آویزه گوش ما شده است.

وی افزود: دستان پلید و جنایتکار صهیونیست و آمریکای خبیث از آستین مزدوران داخلی آنها بیرون آمد و به خیال شیطانی خود، این دانشمند هسته ای را از امت ظالم ستیز و استکبارشکن گرفت، اما این خواب پریشانی است که تعبیری جز قوت این ملت و ویرانی کاخ های ستم را نداشته و ندارد.

امام جمعه مرودشت به ایستادگی و ولایت پذیری ملت ایران در برابر طوفان های سخت اشاره کرد و افزود: این ترورهای کور هیچ گاه نتوانسته امت انقلابی را از حرکت بازدارد، اگر بیش از 17 هزار ترور توانست آسیبی به حرکت انقلابی ایران اسلامی وارد کند ، ترور این دانشمند برجسته هم این چنین خواهد بود.

آقایی پشتوانه نظام را نیروی مردمی دانست و با اشاره به شکست دشمنان در مقابل این دژ مستحکم، تصریح کرد: اگر ترور شهید حاج قاسم سلیمانی توانست مانع حرکت پرشتاب انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمندان کشور، خللی در انگیزه مردم ایجاد نمی کند

ترور دانشمندان کشور، خللی در انگیزه مردم ایجاد نمی کند