مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-03سياسي

سوتی های انگلیسی مسئولان؛ از «وان دیقه» تا «لوبر» + فیلم


چند روزی است که یکی از مسئولان به خاطر اشتباه در تلفظ دو عبارت انگلیسی، سوژه کاربران فضای مجازی شده است و ویدئوی او دست به دست می شود.

- اصرار به انگلیسی حرف زدن در حالی که آدم تلفظ صحیح را بلد نیست، بیش از آنکه خنده دار باشد، عجیب است.

شاید درصد زیادی از افرادی که به این سوتی آقای مسئول خندیدند، خودشان نتوانند چهار کلمه هم درست انگلیسی صحبت کنند اما مسأله اینجاست که آنان، اولا مسئول نیستند و ثانیا هیچوقت حرف هایشان در یک گستره وسیع پخش نمی شود.

به همین دلیل، هر کدام از ما بارها و بارها سوتی داده ایم و نهایتا چهار نفر از دور و بری های خودمان خندیده اند و تا مدتی آن را دست گرفته اند و تمام شده است اما ماجرا برای یک مسئول متفاوت است.

مسئول و مشهور، زیر ذره بینند.

البته مسئولی هم که اخیرا سوژه شده نباید زیاد نگران باشد چون خوشبختانه یا متأسفانه در اینجا آنقدر اتفاقات و دغدغه ها زیاد است که یک موضوع به همان سرعت که داغ و پربحث می شود، از دهان ها و اذهان می افتد و ملت می روند سراغ سوژه و هشتگ بعدی.

مگر اینکه کسی بخواهد بعد از مدتی برای تسویه حساب سیاسی یا هر چیز دیگری آن را یادآوری کند که البته این هم دوام چندانی ندارد و لااقل در این یک موضوع یعنی سوتی دادن در انگلیسی حرف زدن، اکثرا ید طولایی دارند و راحت می توان در مقابل حملات، با ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوتی های انگلیسی مسئولان؛ از «وان دیقه» تا «لوبر» + فیلم

سوتی های انگلیسی مسئولان؛ از «وان دیقه» تا «لوبر» + فیلم