مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-03اجتماعي

فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است


رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا، در مورد برگزاری کلاس های آموزشی رانندگی در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آموزشگاه های تعلیم رانندگی در گروه 3 مشاغل قرار دارد و تمامی محدودیت هایی که مشمول گروه3 مشاغل باشد، در حوزه آموزشگاه های رانندگی هم اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس در شهرها و استان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، فعالیت های آموزشگاه های رانندگی شامل برگزاری کلاس های آموزشی و آزمون نظری که مستلزم تجمع افراد است، ممنوع بوده و این موضوع از طریق پلیس راهور استان های سراسر کشور و اداره آموزشگاه های مرکز صدور گواهینامه به صورت محسوس و نامحسوس مورد نظارت و بازدید قرار می گیرد.

رییس مرکز صدور گواهینامه اظهار داشت: در بحث آموزش و آزمون های عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش و شیلد جداکننده بلامانع است.

وی افزود: تاکید بر این است در محل آموزشگاه های رانندگی و یا محل برگزاری آزمون های عملی، از تجمع افراد و هنرجویان جلوگیری گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است

فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است