مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-03سياسي

پیگیر احداث جاده ریگان – جاسک در سطح ملی هستیم


استاندار کرمان، جاده محمدآباد ریگان – جاسک را از مسیرهای استراتژیک برای استان و کشور دانست و گفت: این پروژه اعتبار بالایی نیاز دارد و باید در سطح ملی پیگیری شود - ایسنا/کرمان استاندار کرمان، جاده "محمدآباد ریگان – جاسک" را از مسیرهای استراتژیک برای استان و کشور دانست و گفت: این پروژه اعتبار بالایی نیاز دارد و باید در سطح ملی پیگیری شود علی زینی وند ظهر امروز پنجشنبه 13 آذر ماه در پایان بازدید از شهرستان رودبار جنوب در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شهرستان رودبار جنوب، مسائل و مشکلات مهمی دارد.

وی بیان کرد: یکی از مسیرهای استراتژیک برای استان و کشور جاده محمدآباد ریگان تا جاسک است که کار شده اما اعتبار سنگینی می خواهد و باید در سطح ملی پیگیری شود.

استاندار کرمان به تخریب های ناشی از سیلاب سال گذشته در شهرستان رودبار نیز اشاره کرد و گفت: هنوز اعتباری برای این زمینه داده نشده، اما پیگیر هستیم که بخشی از این مشکلات را رفع کنیم.

زینی وند به تعیین تکلیف مسائل حوزه زیرساختی، آب، برق و واحدهای مسکونی در بعضی از روستاهای رودبار جنوب اشاره داشت و عنوان کرد: بنیاد مسکن و نهادهای دیگر از جمله استانداری و فرمانداری پای کار آمدند و در حال ساخت واحدهای مسکونی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر احداث جاده ریگان – جاسک در سطح ملی هستیم

پیگیر احداث جاده ریگان – جاسک در سطح ملی هستیم