مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-03سياسي

وضعیت کرونا در نهاوند تحت کنترل است


فرماندار نهاوند با بیان اینکه شهرستان نهاوند به لحاظ همجواری با چند استان از موقعیت حساسی در ارتباط با کرونا دارد گفت: با این اوصاف اوضاع در نهاوند تحت کنترل و مطلوب است.

- مراد ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند به لحاظ قرار گرفتن در همسایگی چند استان به لحاظ کرونااز موقعیت حساسی در مقایسه با سایر شهرهای استان برخوردار است.

وی با بیان اینکه این موقعیت جغرافیایی باعث شده وضعیت شهرستان در برخی مواقع حادتر از دیگر مناطق استان باشد گفت: با وجود چنین شرایطی خوشبختانه با همکاری اقشار مختلف مردم، اعضای ستاد مقابله با کرونا و استاندار اوضاع در نهاوند تحت کنترل و مطلوب است.

فرماندار نهاوند با اشاره به نقش فرهنگ مردم در مقابله با کرونا و درک شرایط کنونی از سوی آنان گفت: در شهرستان نهاوند شاهد بودیم که فرهنگ 7 هزار ساله این شهرستان توانست طی چند مرحله در مقابله با کرونا تاثیرگذار بوده و وضعیت این شهرستان را بهبود بخشد.

وی افزود: در حال حاضر باید بپذیریم هنوز واکسن و درمان مشخصی برای این ویروس به تایید نهایی نرسیده است، لذا امروز فرهنگ هر منطقه تمام قد به جنگ ویروس کرونا می رود و مردم باید مسئولین را همانند گذشته در این زمینه یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در نهاوند تحت کنترل است

وضعیت کرونا در نهاوند تحت کنترل است