مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-03سياسي

باید با تمام توان پیشرفت اقدمات انتظامی را بیش از پیش فراهم کنیم


جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر فرهنگ سازی سازمانی و همه گیر شدن آن گفت: باید با تمام توان پیشرفت اقدمات انتظامی را بیش از پیش فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار قاسم رضایی در نشست با فرماندهان، معاونان و روسای انتظامی استان سیستان وبلوچستان با قدردانی از مجموعه انتظامی استان اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق حضور در استان بزرگ سیستان و بلوچستان فراهم شد و در کنار همکاران که اقدامات موثر مدیریتی و تحمل سختی های زیادی دارند، باشیم همان طور که سرداراشتری فرمانده نیروی انتظامی قدردان همه عزیزان در مجموعه انتظامی استان سیستان و بلوچستان هستند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه امنیت استان و کشور مرهون زحمات کارکنان، خانواده ها و فرزندان شما در مجموعه نیروی انتظامی است، اظهار داشت: اگر زحمات تک تک کارکنان و مجموعه انتظامی استان نبود، این امنیت نیز وجود نمی داشت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هدف در برگزاری نشست ها انجام اقدامات موثر و پیش بردن اقدامات و عملکرد است گفت: باید با تمام توان پیشرفت اقدمات انتظامی را بیش از پیش فراهم کنیم .

سردار رضایی بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان استانی شهید پروری است و باید به این استان که در زمان دفاع مقدس 934 شهید، در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با تمام توان پیشرفت اقدمات انتظامی را بیش از پیش فراهم کنیم

باید با تمام توان پیشرفت اقدمات انتظامی را بیش از پیش فراهم کنیم