مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-03پزشكي

کنترل روند پیشرفت کرونا در آذربایجان شرقی/ حضور یک دوم کارمندان


استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از مردم، اصناف و کسبه استان به دلیل همراهی شان در رعایت محدودیت های کرونایی طی دو هفته گذشته گفت: روند پیشرفت بیماری کرونا در استان کنترل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر تبریز اظهار کرد: خوشبختانه به برکت حمایت و همراهی مردم فهیم آذربایجان شرقی توانستیم از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی برسیم.

وی افزود: براساس اعلام وزیر بهداشت در بهار سال آینده واکسن تولید داخل را خواهیم داشت که این مهم به برکت وجود دانشمندان و متخصصان داخلی است.

پورمحمدی گفت: پیش بینی سازمان بهداشت جهانی برای کشور ما روزانه 800 فوتی در پاییز بود که با اقدامات خوبی که انجام گرفت روند پیشرفت بیماری کنترل شد و توانستیم میزان مرگ و میر روزانه را از 400 نفر به حدود 300 نفر کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه 2 هفته خیلی خوبی در کشور و استان سپری کردیم، اظهار کرد: با اعمال محدودیت ها و همراهی مردم میزان بستری های بیمارستانی در آذربایجان شرقی روند کاهشی پیدا کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در کشور و استان عقب ماندگی نداشتیم و اقدامات و برنامه ریزی های تا حدود زیادی پیشگیرانه بوده است و در هیچ مرحله ای از بهداشت، درمان و تأمین اقلام مورد نیاز غافلگیر نشدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل روند پیشرفت کرونا در آذربایجان شرقی/ حضور یک دوم کارمندان

کنترل روند پیشرفت کرونا در آذربایجان شرقی/ حضور یک دوم کارمندان